چرا بايد سايتمان را سئو كنيم و اين خدمات را چگونه بگيريم؟

۷ بازديد

ارائه خدمات سئو و بهينه سازي سايت حرفه اي

سئو چيست؟سئو وب سايت، پياده سازي روش هايي هوشمندانه است جهت افزايش رتبه و رنك سايت در نتايج جستجو گوگل است كه موجب افزايش بازديد سايت مي‌شود. موارد تاثير گذار بر سئو و بهينه سازي سايت را به دو دسته كلي مي‌توان تقسيم كرد: خدمات سئو داخلي سايت و بهينه سازي خارج از سايت.

 

به طور كلي موارد مهم داخلي سئو وب سايت عبارتند از: نحوه طراحي سايت (شامل كد نويسي، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحي قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتواي سايت و البته در نهايت كلمات كليدي به كار رفته در محتواي سايت. متخصصين بهينه سازي وب سايت در وب رمز پس از برگزاري جلسه مشاوره بهبود سئو، بررسي كامل وب سايت شما را از نظر طراحي و محتوا و بررسي نواقص احتمالي آن در دستور كار قرار داده و پس از تحليل و آناليز سايت شما و رقبا، استراتژي لازم جهت رسيدن به افزايش بازديد سايت و بهبود سئو را پيشنهاد مي دهند. در مواردي طراحي مجدد وب سايت بطور حرفه اي جهت رسيدن به نتيجه قطعي ضروري است كه اين امر و دلايل آن توسط كارشناسان ما در جلسه مشاوره سئو سايت بررسي و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحي سايت را جهت رسيدن به نتيجه مطلوب، شركت وب‌رمز بر عهده مي‌گيرد.

 

مزاياي سئو وب سايت

با توجه به اينكه بيش از 85 درصد ورودي بازديد وبسايت ها از طريق موتورهاي جستجو انجام مي پذيرد، جاي هيچ گونه شك و شبهه اي نيست كه يكي از مهمترين روش هاي افزايش بازديد سايت ، بهبود سئو و بهينه سازي وب سايت مي باشد. اين موضوع آنجا اهميت بيشتري پيدا مي كند كه بدانيم عمده بازديد كنندگان ورودي از طريق موتورهاي جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

 

به عبارت ديگر مي توانيم اميدوار باشيم بيشتر اين بازديد كنندگان قابليت تبديل به مشتري واقعي را دارا هستند. شايان ذكر است عوامل بسياري در نهايي كردن عمليات فروش موثر هستند كه تيم حرفه‌اي وب رمز توانايي دارد تا در قالب جلسات مشاوره ماركتينگ و فروش، كمك شاياني جهت ترسيم ساختار و هدفگذاري موفقيت كسب و كارتان در زمينه فروش آنلاين ارائه دهد. با توجه به هزينه كمتر بهبود سئو در مقابل ساير راه هاي بازاريابي و تبليغات، و همچنين بازدهي بالاي آن و قابليت سنجش روند و نتايج كار بطور شفاف، مي توان اذعان كرد بهترين سرمايه گذاري در زمينه تبليغات و بازاريابي در دنياي امروز ، بهره گيري از خدمات سئو و بهينه سازي وب سايت است. از آنجا كه تاخير در شروع سئوي سايت موجب عقب ماندن از رقبا است، توصيه ميكنيم همين امروز جهت افزايش بازديد سايت و مشاوره بهبود سئو، اقدام كنيد.

 

خدمات سئو چيست؟ چرا بايد از خدمات بهينه سازي سايت استفاده كنيم؟

هدفمندترين نوع بازاريابي ديجيتال، استفاده از خدمات سئو سايت و بهينه سازي صفحات وب مي باشد. سئوي سايت از نوع بازاريابي درونگرا (inbound) است، يعني اين مشتري است كه سراغ شما مي آيد. وقتي مشتري به دنبال كالا يا خدمات مد نظر خود مي گردد، از گوگل و ساير موتورهاي جستجو كمك مي گيرد و به برند و محصول شما خواهد رسيد.

 

 

ساير مزاياي استفاده از خدمات سئو

در اغلب روش هاي بازاريابي، پس از پايان كمپين تبليغاتي، هيچ ورودي و مشتري جديدي نخواهيم داشت ولي بازاريابي با استفاده از خدمات SEO از دوام خوبي برخوردار است و در بسياري از موارد تا مدت هاي طولاني در صفحه اول نتايج گوگل ماندگار است.

در مقايسه با ساير روش هاي بازاريابي، بسيار مقرون به صرفه تر است.

 

 

براي حصول بهترين نتايج در رشد كسب و كارتان، با خدمات حرفه اي سئو از مرحله طراحي سايت تا بازاريابي ديجيتال در كنار شما خواهيم بود.

خدمات سئو سايت به منظور بررسي كليدواژه ها، تحليل رقبا، پياده سازي موضوعي و توليد محتوا

مطمئن ترين خدمات سئو جهت بررسي موضوع فعاليت، خدمات و كالا، آناليز رقبا، شناسايي و كشف بهترين كلمات كليدي براي افزايش ترافيك ارگانيك و طبيعي سايت از طريق گوگل (Web analytics)

  • پياده سازي بهينه ساختار سايت و خدمات اصلاح چيدمان صفحات و لينك دهي صحيح داخلي
  • برنامه ريزي براي توليد محتواي باكيفيت با عناوين جذاب، پر مخاطب و مورد پسند موتورهاي جستجوي وب (Web Content Marketing)
  • خدمات به روزرساني و آپلود محتواي توليد شده براساس يك برنامه زماني منظم و پايدار
  • خدمات سئو ساختار سايت (كشف مشكلات فني و رفع اشتباهات تكنيكي سئو)
  • خدمات بهينه سازي كدها و رفع چيدمان اشتباه تگ هاي html صفحات سايت
  • پياده سازي و اصلاح كدنويسي رابط كاربري ريسپانسيو و مناسب موبايل
  • افزايش سرعت بارگذاري صفحات سايت
  • خدمات سئو سايت جهت ساخت يا اصلاح ساختار آدرس هاي صفحات و مطالب
  • ايجاد و اصلاح فايل رباتس، سايت مپ و ريدايركت ها

 

خدمات لينك سازي با كيفيت و بادوام (Link building)

 

تهيه رپورتاژ آگهي ماندگار براي برند شما مطابق با سليقه كارفرما و انتشار در سايت هاي مناسب

خريد بك لينك هاي با ارزش و افزايش طبيعي آن ها در دوره هاي زماني نسبتا طولاني و منظم

حذف پيوندهاي بد و جلوگيري از زيان بك لينك هاي مخرب

لينك سازي در شبكه هاي اجتماعي

 

خدمات سئوي محلي (Local SEO Services)

ارائه انواع خدمات سئوي لوكال (فرصتي بسيار عالي براي كسب و كارهاي محلي و كوچك):

ثبت سايت، آدرس مكان فعاليت، شماره تماس، لوگو و تصاوير در گوگل مپ و ديده شدن در "Local Pack Listing"

استفاده از "Google My Business" براي شركت ها و فعاليت هايي كه در خارج از ايران فعاليت دارند. (به دليل تحريم هاي آمريكا، امكان استفاده از اين خدمات در ايران ميسر نمي باشد.)

افزودن ميكروفرمت ها با استفاده از Schema.org ( خدمات بهينه سازي ريچ اسنيپت)

لوكال لينك بيلدينگ و ثبت نام در دايركتوري هاي مشاغل

بهينه سازي محلي لندينگ پيج هاي سايت

سئوي صفحات وب در اپليكيشن استورها (ASO: Application Store Optimization)

استارت آپ ها، كسب و كارها و مشاغلي كه اپليكيشن موبايل براي بيزينس خود طراحي كرده اند، حتما براي افزايش نصب اپليكيشن خود نيازمند سئوي صفحات خود در اپليكيشن استورهاي مختلف از جمله گوگل پلي، كافه بازار و ... هستند.

 

خدمات مشاوره سئو

آژانس خدمات ديجيتال ماركتينگ در كاشان ، تنها در پروژه هاي بزرگي كه نيازمند همكاري تيم هاي تخصصي در جهت انجام چنين پروژه هايي هست، اقدام به خدمات مشاوره تخصصي در زمينه سئو سايت و بهينه سازي صفحات وب به عنوان بخشي از استراتژي بازاريابي ديجيتال مي نمايد و از پذيرش مشاوره در پروژه هاي كوچك معذور مي باشد.

 

آموزش سئو

آموزش سئو به صورت كارگاه هاي آموزشي

آموزش نحوه سئوي محتوا و درج در سايت

طراحي سايت مطابق استانداردهاي سئو

طراحي سايت از طريق برنامه نويسي اختصاصي يا استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا همچون دات نت نيوك، وردپرس، ناپ كامرس و ... و ارائه انواع خدمات سئو براي پورتال سازماني، سايت هاي شركتي، فروشگاهي، خبري، اختصاصي و شخصي

طراحي مجدد سايت، انتقال محتواي سايت قبلي و ريدايركت آدرس ها با رعايت اصول سئو

 

محاسبه قيمت و تعرفه خدمات سئو صادق باقري

انتظارات و نيازمندي هاي خود را با ما در ميان بگذاريد.

آدرس سايت خود را براي ما ارسال نماييد.

كلمات كليدي مرتبط با فعاليت، كالا يا خدمات خود را حدس بزنيد.

پس از تحليل و بررسي سايت و كلمات كليدي شما و رقباي شما، بر اساس فعاليت هايي كه بايد انجام شود، مدت زمان انجام كار، قيمت خدمات سئو و نحوه ارائه آن تعيين خواهد گرديد.

 

 

فعاليت سئو چقدر زمان مي برد؟

ميانگين زمان لازم براي كسب چند رتبه اول در صفحه نتايج گوگل بسته به موارد زير متغير خواهد بود:

 

ميزان رقابت در كلمات كليدي هدف و گستردگي استفاده از آن در هر صنعت

فاكتور هاي سايت و پيشينه آن مانند قدمت، بك لينك ها و به طور كلي دامين آتوريتي

ساختار سايت، وجود مشكلات احتمالي و برنامه ريزي زماني براي اصلاح آنها در مدت زماني طولاني تر جهت جلوگيري از افت شديد و ناگهاني

استراتژي توليد محتوا

در نظر داشته باشيد كه فرايند سئو يك چرخه بي نهايت از فعاليت هايي مانند توليد محتوا، سئوي داخلي، سئوي خارج از سايت، تحليل و بهينه سازي مجدد مي باشد. در صورت توقف اين فعاليت ممكن است پس از گذشت چند ماه از ساير رقباي قديمي جا بمانيد و چه بسا رقبايي جديد و قدر وارد گود نبرد در صفحه اول نتايج موتورهاي جستجو شوند.

بسته به عوامل ذكر شده در بالا، پيش بيني مي شود كه با فعاليت مستمر در بهينه سازي سايت، مي توان طي مدت 90 تا 180 روز در كليدواژه هايي با رقابت متوسط به اكثر نتايج دلخواه در كسب رتبه هاي اول نائل آمد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.