ترفند هاي افزايش فروش اينترنتي جطور و جگونه

۸ بازديد

آيا ميخواهيد فروش شركتتان را افزايش دهيد؟ چه مصرف كنندگان تصميم بگيرند كه چيزي بخرند يا خير، اغلب موضوع محرك هاي روان شناسي كوچك است ، محصول شما ممكن است عالي باشد، اما اگر سايت شما براي موفقيت تنظيم نشده باشد، اتفاق خوبي برايتان نخواهد افتاد پس راه چاره چيست ؟

 

براي افزايش فروش اينترنتي چه مي توان كرد؟ همانطور كه در اين بخش ازنمناك خواهيد خواند قبل از اينكه سايت خود را درگير تغيير و ارتقا كنيد و يا هزاران دلار به مشاور بدهيد، راه حل ساده تري را روانشناسان پيشنهاد مي كنند.

 

روش هايي براي افزايش فروش اينترنتي و آنلاين

10 راه پيشنهادي براي افزايش فروش اينترنتي كه در مشاوره بازاريابي ديجيتال براي شما پيشنهاد ميكنند به شرح زير است.

خريداران به روش خاصي خريد مي كنند و با توجه به حجم بالاي حراج هايي كه دريافت مي كنند، فيلتر كردن سر و صدا چالش برانگيز است ، اين مزيت متمايزي را به كسب و كارهايي مي دهد كه واقعا درك كرده اند و فهميدند كه مصرف كنندگانشان چگونه با صفحات وبشان ارتباط برقرار كرده اند در نتيجه، بايد به دنبال تغييرات ظريفي باشيد كه بازديد كنندگانتان را افزايش دهد.

 

انجام اين كار وقت زيادي را نمي گيرد، و اثرات آن آسان اندازه گيري مي شوند ، شما مي توانيد تست هاي A / B را در دو نسخه مختلف انجام دهيد تا ببينيد چه كارايي بهتر انجام مي شود و در عرض چند روز به شما نتايج مي دهد تا بتوانيد به جلو حركت كنيد و پيشرفت كنيد در اين بخش از رازهاي موفقيت شغلي در نمناك 10 ترفند روانشناختي وجود دارد كه شما مي توانيد آنها را پياده سازي و آزمايش كنيد تا بتوانيد فروش وب سايت خود را افزايش دهيد.

 

روش بالا بردن فروش

 

راه و روش هاي موثر در افزايش فروش اينترنتي

تغييرات ظريفانه روانشناسي براي نفوذ به بازديدكنندگان شما وجود دارد:

 

1. ارسال رايگان:

 

مصرف كنندگان قيمت محصولي كه مي بينند را قبول دارند اين، به اين معني است كه اگر بخواهيد از كاربر هزينه ارسال يا انبارداري بگيريد، بايد هزينه آن را در قيمت اوليه محصول ذكر كنيد.هنگامي كه خريداران بعدا متوجه هزينه هاي اضافي مي شوند، مضطرب مي شوند و باعث مي شود تا از تكميل خريدارهايشان اجتناب كنند.

 

افزايش فروش اينترنتي تلگرام

هنگامي كه شما توضيح دهيد كه ارسال رايگان است، آنها به نام تجاري شما اعتماد مي كنند و احساس مي كنند شما كار را به نفع آنها انجام مي دهيد - به خصوص در مقايسه با هزينه ارسال قيمت بالاي رقبايتان.

 

موفقيت در فروش

 

چگونگي و ترفندهاي افزايش فروش اينترنتي

2. قيمت كالاهاي خود را با برچسب 99 در پايانشان بگذاريد:

 

اين به عنوان اثر علامت چپ شناخته مي شود ؛ زماني كه يك كاربر قيمت 19،99 تومان را به جاي 20 تومن مي بيند، يك اختلاف رواني در وي ايجاد مي شود او ترغيب مي شود كه 20 تومان پرداخت نميكند علاوه بر اين، او اين محصول را در محدوده 10-20 قرار مي دهد، به جاي 20-39. با وجود اينكه فقط يك تك تومني تفاوت دارد، اما كاربران فكر ميكنند اين محصولات مقرون به صرفه تر هستند.

 

افزايش فروش اينترنتي تلگرام

 

افزايش فروش اينترنتي با ترفند قيمت گذاري

راهكارهاي افزايش فروش اينترنتي

3. ارائه محصولات ارتقاء داده شده:

 

در پايان فرآيند پرداخت، محصولات ارتقا پيدا شده را پيشنهاد كنيد ممكن است مصرف كننده شما قصد داشته باشد 100 تومان خريداري كند كه در طول فرآيند تصميم گيري و فرآيند پرداخت، او خود را قانع خواهد كرد كه خريد خوبي كرده است.

 

براي مثال، اگر شما محصولي 10 توماني را ارائه دهيد، به احتمال زياد، خريداري مي كند. او فكر خواهد كرد، "10 تومان چه تفاوتي خواهد داشت؟" زيرا او قبلا از لحاظ روان شناسي روي قيمت اوليه تنظيم شده است.

 

 

افزايش فروش اينترنتي با ارتقا محصولات

4. ايجاد حس عجله ؛ غيرمستقيم او را به عجله در خريد تشويق كنيد :

 

خريداران به احتمال زياد مي توانند اين كار را انجام دهند وقتي كه فكر كنند زمان محدود و كمي براي انجام اين كار وجود دارد ؛ زماني كه آنها بر اين باور باشند كه مي توانند همان محصول را براي فردا يا يك هفته بعد با قيمت مشابه (و يا پايين تر) خريداري كنند، احتمالا امروز خريد كمتري مي كنند.

 

هنگامي شما يك احساس فوري ايجاد كنيد، منجر به فروش سريع تري مي شود و اين مي تواند اينگونه باشد كه تعداد محدودي از اين محصول باقي مانده است. شما همچنين مي توانيد توضيح دهيد كه قيمت هاي پايين فعلي براي مدت طولاني باقي نخواهند ماند و اين سيگنال ها تصميم خريد خريدار را تحريك مي كند.

 

 

5. آدرسي براي نگراني ها:

 

كسي كه درباره خريد يك محصول در وب سايت شما فكر ميكند، ممكن است نگران خريدش باشد و اين سوالات را از خود بپرسد كه :آيا ارزش پولش را دارد؟ آيا مي توانم بهترش را در جاي ديگري پيدا كنم؟ آيا مانند عكسش خواهد بود؟

 

در صفحه محصول، مي توانيد به اين نگراني ها پاسخ دهيد. بخش "سوالات متداول" موثر است، شما همچنين مي توانيد پاسخ ها را روي توضيحات محصول مربوط كنيد ؛ شما مي توانيد توضيح دهيد كه چرا اين محصول ارزش پول پرداختي اش را دارد و چرا اين محصول با ارزش ترين نوع است و ويژگي هاي خاصش را برجسته مي كند.

 

انجام اين كار باعث مي شود مصرف كنندگان از انجام جستجو هاي اضافي جلوگيري كنند و يا به عقب برنگردند تا از خريد اجتناب كنند.

 

 

افزايش فروش اينترنتي با دادن اطمينان به مشتري و مشتري مداري يكي از راه ديگر است.

6. نشان دادن اعتبار ،؛ اين يكي از ارزشمند ترين ترفندها است:

 

اضافه كردن نوعي از توصيف هاي مشتري يا آمار، اين كارها باعث افزايش فروش خواهد شد ؛ اين امر به ويژه زماني موثر است كه شما اين اطلاعات را در نزديكي دكمه "خريد" قرار دهيد. او مي فهمد كه تنها نيست و نام تجاري شما محترم است و به مشتري اعتماد زيادي داريد.

وب سايت فروش اينترنتي

چگونه فروش اينترنتي را افزايش دهيم؟

7. دادن احساس ارزشمندي به مشتريان :

 

مشتريان از توجه به آنها لذت مي برند. اين مي تواند به صورت تخفيفي تخصصي يا ارائه كمك به نيازهاي او و يا با ايجاد كل فرايند پرداخت به عنوان انعطاف پذير و يا درصورت امكان منعطف تر و آسان تر كردن كل فرايند پرداخت. زماني آنها احساس اعتماد به نفس مي كنند كه شما (يا سايت شما) در طول خريد از آنها مراقبت كنيد، در اين صورت احتمال بيشتري براي تأييد خريدشان وجود خواهد داشت.

 

چگونه محصولاتمان را بفروشيم

 

افزايش فروش اينترنتي با دادن حس ارزشمندي

8. پيگيري پس از خريد! :

 

همانطور كه ما در مورد مشتري بعدي فكر مي كنيم، اما حفظ خريداران قديم اغلب بسيار ارزشمند است ؛ كاربري كه چندين بار محصولات شما را خريداري مي كند، بسيار بيشتر از يك بار خريدار كمك به شما خواهد كرد.

 

اين تاكيدي بر ايجاد مشتريان وفادار است و زماني كه آنها احساس مي كنند كه توسط نام تجاري شما قدرداني مي شوند، احتمال بيشتري پيدا مي كنند كه خريد دوباره اي انجام دهند و حتي تجربه خود را با دوستانشان به اشتراك بگذارند.

 

شما مي توانيد يك ايميل شخصي به مشتري خود در مورد تجربه خريدش ارسال كنيد يا اگر خلاق تر هم باشيد، بهتر ؛ اگر شما آدرس او را داريد، مي توانيد يك آيتم سفارشي را برايش ارسال كنيد يا تخفيفي در مورد محصولات آينده خود را به او ارائه دهيد.  البته شما با استفاده از خدمات ديجيتال ماركتنيگ ميتوانيد جذب مشتريانتان را بالا ببريد و درنهايت با اين ترفند ها فروش را افزايش دهيد

 

پيگيري بعد خريد

 

پيگيري هاي لازم براي افزايش فروش اينترنتي

افزايش فروش اينترنتي با بهترين ايده ها

9. داستان موفقيت خود را بگوييد:

 

مردم دوست دارند داستان پشت سر افراد موفق را بدانند ؛ وب سايت شما مي تواند به طور موثري داستانتان را به اشتراك بگذارد. از طريق متن، ويديو يا ساير رسانه ها، شما مي توانيد نشان دهيد كه چه كسي هستيد ؛ دليلي كه كسب و كارتان را آغاز كرده ايد چه بوده و چه مشكلاتي را حل كرديد.

 

وضوح اين كار به مشتريان شما كمك مي كند كه عشق و علاقه در پشت اين وب و اعداد و تصاوير را ببينند به علاوه، يك مشتري كه به داستان شما اعتقاد دارد، ممكن است محصول شما را فقط براي حمايت از كارتان خريداري كند.

 

افزايش فروش اينترنتي

 

افزايش فروش اينترنتي با ايده هاي فوق العاده

10. از اثر متوسط و ميانه استفاده كنيد:

 

زماني كه شما سه محصول مشابه داريد، مصرف كنندگان احتمالا بيشتري دارند كه آنها را بخرند ؛ هنگامي كه تنها يك گزينه ارزان تر در كنار يك گزينه گران تر وجود دارد، به طور متوسط گزينه ارزان تر انتخاب خواهد شد.

 

با اين حال، اضافه كردن گزينه سوم، باعث مي شود كاربران بخواهند خريد وسطي با قيمت متوسط وسط كه ممكن را انتخاب كنند. اين كارها به اين دليل اثر مي كند كه گزينه گران ترين به عنوان يك لنگر عمل مي كند و پيشنهاد وسطي را به عنوان گزينه اي با ارزش خوب احساس مي كند.

 

چگونه محصولاتمان را بفروشيم

چگونه مي توان باعث افزايش فروش اينترنتي شد؟

اين روش ها ثابت شده اند كه موثر است اما هر مورد و سناريو متفاوت است ؛ شما بايد به تغييرات ظريفتان ادامه دهيد تا ببينيد كدام نسخه به طور موثري براي رسيدن به حداكثر توانايي شما كار مي كند. به دنبال اين مراحل و جمع آوري داده ها در نتايج، منجر به يك چرخه سريع حركت و فروش بيشتر خواهد شد.

 

منبع : نمناك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.